2010-10-07
 22:13:22

Blogg igen! :))

Nu har man skaffat blogg igen :) hade en blogg förut, men jag glömde bort lösenordet och orka inte fixat :s
Jaja.. 21 dar kvar tills jag är 15! :D Ska bli kul :) Och snart ett halv år med älsklingen också <3
Vill gärna träffa honom snart, men det blir till våren :)
Vad gör man nu då? ;o ska väl sova snart, fast inte nu :D Är inte TRÖTTER :D
I morgon blir det skolan igen då. Sen på Lördagen blir det till K-stad på kurs i Japanska termin 3 ;p
Har gått igenom ett par skräckfilmer. Har tänkt på att köpa The Final, Jason X och nått mer. The Children också tror jag. Älskar den typen av skräckfilmer :D
Köper nog Hellsing imorn' också för en slant eller 2 ;P
Idag var det skoljogg också :o *suck* det tog typ 45 - 50 min. innan jag och Jasse kom i mål. *Mu läraren är en riktig dissare och inte hejar in oss i mål! Ursh! DX Ingen speciell dag idag.
Men i morgon blir det Fredagsmys i alla fall, ska bli gott med godis :D
*Note: Musik (Mu)

Besök min DA sida!: http://interela1000.deviantart.com/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: